Post by weikerkaphoconc on Feb 7, 2022 17:17:29 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ TMNT: Mutant Madness ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ TMNT: Mutant Madness IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes meer goud ▞▞▞
▞▞▞ TMNT: Mutant Madness 2022 version ▞▞▞
Eindelijk heb ik het gedownload, het is een geweldig spel, slechts twee problemen, de eerste is dat het geweldig zou zijn als we konden beslissen welke persoon aan te vallen en het zou geweldig zijn als we terug konden gaan en een deel van het verhaal konden spelen om meer slijm te krijgen. zo ver dat ik niet eens verder in het spel kan komen, scheldt de baas pritty mutch me uit in twee schoten met zijn speciale aanval en de gebouwen produceren niet genoeg voor mij om te upgraden, dus ik moet gewoon 3 dagen wachten om genoeg te produceren slank om mijn karakter te upgraden
Out of the Shadows trailer introduceert party dude Michelangelo
Cool spel e
Ze hoeven alleen maar de vertraging in deze game op te lossen, want de game is goed
Games Android Free Apps
Vuilnis spel. Advertenties voor spelbeloningen spelen niet graag. Gevechten bevriezen waardoor spelers gedwongen worden te sluiten, wat resulteert in een automatisch verlies. PvP matcht me constant ELKE keer tegen veel sterkere spelers. En sommige heldenvaardigheden zijn niet beschikbaar omdat de ontwikkelaar een onvoltooid product heeft uitgebracht. VERSPIL GEEN TIJD OF GELD AAN DIT SPEL. Te veel bugs om te verwachten dat mensen er geld aan uitgeven.
De nieuwe procedure voor open kisten en de algemene lay-out worden lelijker en minder gebruiksvriendelijk. Waarom??? Waarom zit ik al minstens 3 maanden op hetzelfde niveau, ondanks dat ik een dagelijkse speler ben en alle seizoenspassen tot #7 heb gekocht? Tussen haakjes: ik zal geen geld meer aan je spel uitgeven totdat je de stomme extra open borstknop / animatie weghaalt die NIETS doet behalve een extra overbodige stap creëren. Totaal onnodig en respectloos voor je spelersbestand. Bijna afsluiten en verwijderen.
Het is een goed spel, maar PvP heeft een aanpassing nodig, aangezien ik net 2 van de 15 gevechten heb gewonnen, omdat het me 15000 punten sterker maakte tegen andere spelers. Ik heb echt minstens 1, 4-sterrenheld nodig om een kans te maken, maar na een maand grinden ben ik er nog niet helemaal. Al het andere is enorm verbeterd, maar het lijkt erop dat je met geld (veel ervan) kunt winnen, er zit geen beloning in het slijpen
Het is best leuk. Makkelijk te spelen. Bewerk. Het is best leuk totdat je de absoluut onoverkomelijke betaalmuur bereikt. Je gaat letterlijk van gestaag door het spel naar het krijgen van een pak slaag in het volgende gevecht. Het spel wordt op dit punt vrijwel onmogelijk. Vreemd genoeg wordt het een paar rondes een stuk gemakkelijker nadat je een aankoop hebt gedaan. Maar zodra je een beetje verder komt, schiet die betaalmuur weer omhoog. Ik heb het spel nu verwijderd. ️
Best redelijk spel. Het eerste uur was vrij eenvoudig, daarna drastisch vertraagd tot een crawl. Vijanden sprongen plotseling omhoog in krachtwaarde, beloningen leken minder... Het upgraden van LAB-gebieden vermaalt ook mijn versnellingen. Bij het upgraden verwacht ik dat de cijfers, weet je, veranderen? Voorbeeld (44 LVL 2 bits/uur. Na de upgrade? 44 LVL 2 bits/uur)... Ik zal het morgen spelen en waarschijnlijk op deze snelheid op de plank houden. Sta ons toe om weer oudere levels te spelen, of zoiets. Ik verveel me.
TMNT: Mutant Madness - Enjoy playing a unique game in which you have to save the world with real heroes: unite forces with people with turtles and go on a
Het is ongelooflijk, ik ben dol op de functies en de animatie die het me terugbrengt naar toen ik 8 jaar oud was en werd meegenomen om de allereerste film te zien. Ik wou dat het een beetje meer interactief was, misschien zelfs wat puzzelspellen. Verder krijgen jullie 10 sterren!
Ik heb genoten van het spel. Het is zo gemakkelijk om personages te ontgrendelen, de game ziet er geweldig uit en klinkt geweldig. Ik wou dat er meer dingen te doen waren buiten de campagne. Het is ook moeilijk om karakters op een hoger niveau te brengen naarmate je de hogere niveaus bereikt, omdat het spel niet veel manieren biedt om middelen te verdienen en je ze meestal tegen een laag tarief krijgt. Het oplossen van die problemen zou een grote bijdrage leveren aan het maken van deze game voor de lange termijn de moeite waard om te spelen.
Ik betaal niet om te spelen. Dus elke keer als ik probeer de strijdkrat te krijgen voor het kijken naar een advertentie, verlies ik ze omdat het spel HANDIG vastloopt, vastloopt, niet meer werkt en sluit. Ik hou van het spel, maar dit is een hoofdpijn die verkeerd is voor de speler die waarschijnlijk in het spel is geprogrammeerd, dus je zou moeten betalen om te spelen. Ik zou maar één ster hebben gegeven, maar ik ben dol op de TMNT. Update, ik heb het veranderd in één ster.
Dario Brizuela op Instagram: "Batgirl Origins Cover layout ...
Zou in staat moeten zijn om vullingen voor de pvp te krijgen in plaats van 24 uur te wachten om opnieuw te spelen. We zouden ook in staat moeten zijn om in fasen terug te gaan en opnieuw te spelen voor meer ervaring en items. Er is ook te veel ervaring nodig als je eenmaal lvl 125 hebt bereikt, daarna duurt het een eeuwigheid om genoeg ervaring op te doen. 1 man is lvl 150 en het wordt onmogelijk om een personage te maximaliseren. Ik heb ook mijn schroot die 30k per uur maakt, hetzelfde met slijk en proberen meer op te zetten, het is een spel om te winnen, maar als f2p-speler is het niet slecht voor een opvulspel
TMNT: Mutant Madness ロールプレイング hgal
Teenage Mutant Ninja Turtles: Classic TMNT Cartoon Krang's ...
Computerrollenspel - Unionpedia
10 gratis smartphone games van september 2020 - 8CUBE
Mijn enige huidige dringende probleem is dat advertenties niet worden afgespeeld als ik bonussen probeer te krijgen. Bijvoorbeeld: zoiets simpels als slijk. Zelfs als ik speel met mijn wifi aan. Anders dan dat... ga zo door met het goede werk. Jullie hebben hier een geweldig spel! 🔥🔥🔥💯
Vind dit spel echt leuk! Let niet op het kijken naar advertenties of de voortgangsmuren die je soms tegenkomt. Mijn enige klacht: in gevechten glitchen personages en bewegen ze niet. Zelfs als je op het punt staat te winnen, zal je ofwel verliezen of je komt vast te zitten zonder te verliezen of te winnen en je moet de app opnieuw opstarten. Het breekt het spel en maakt het bijna onspeelbaar! Zou het 4 of 5 sterren geven als dat niet het geval was.
Echt genieten van het spelen van dit spel, eenvoudige gameplay-mechanica, gemakkelijk te begrijpen en te spelen, hou van de coole retro-graphics uit de jaren 80, zou 5 sterren geven, maar .... hoe graag ik er ook van geniet, het is erg moeilijk om je personages te verbeteren sterren, ik denk dat hier naar moet worden gekeken om het spel leuker en progressiever te maken. Ook is de $ 30 voor een seizoenskaart veel te duur! !
Het is een superleuk spel en heel gemakkelijk op te pikken, maar de voortgang gaat naar een kruip rond werelden 4-5. Dit zou geen probleem zijn als de slijmbeloningen ook zouden worden opgeschaald. Je kunt echter de neiging hebben om vast te lopen of gerst gevechten met je team te winnen. Om nog maar te zwijgen over de battlepass van 20 dollar. Het is leuk, ik wou dat het nivelleren eenvoudiger was en dat kubussen een beetje sneller werden verkregen.
Ik weet niet helemaal zeker wat er de laatste tijd met dit spel aan de hand is! Het spel begon geweldig, maar het werd erg traag bij de voortgang. Er klopt iets niet. Ik schijn niets te kunnen winnen. PVP of PVE mijn helden verliezen etappes die ze eerder wonnen in kanaal 6 en nu krijg ik een smash in de pvp door teams die 35-40k lager zijn dan ik! Dit wordt krankzinnig. Ik ben van het geven van deze 5 sterren naar deze 2 sterren gegaan. Vervolgens verwijder ik deze app.
Het was prima, van apparaat veranderd en boem verloor alle opgeslagen informatie van Google.
Dus ik heb vrij veel genoten van dit spel. Het heeft veel van de domme wachtmechanismen en zodanig dat de meeste gacha-spellen eindigen met. Veel wordt waarschijnlijk verzacht door geld, maar het zal een koude dag in de hel zijn als ik geld uitgeef aan een mobiel spel. Aan het eind van de dag is dit echter de beste tmnt mobiele game die er is. Ook wordt de zak-eenheid afgeluisterd, nadat hij zijn ultieme heeft gebruikt, stopt hij gewoon met aanvallen.
TMNT: Follia mutante Giochi di ruolo apgc
Stel een squadron van 5 helden samen om tegen AI te vechten om de campagne vooruit te helpen of om de squadrons van andere spelers te verslaan. Handmatige controle van gevechten is zeer beperkt, dus gevechten worden meestal automatisch opgelost. Grondstoffen worden verzameld, zelfs als ze niet spelen en worden uitgegeven om nieuwe helden te verwerven of heldstatistieken en vaardigheden te verbeteren. Na een week spelen vertraagt de vooruitgang tot het punt dat een paar keer per dag spelen van het spel voldoende is om bij te blijven. Het is leuk en vraagt niet teveel.
Zou 5 sterren zijn zonder alle in-game aankopen
Nostalgie!!!
Ik heb de game een paar maanden gespeeld, mijn account opgebouwd en al mijn voortgang opgeslagen in Google Play. Op een dag stopte het spel me binnen te laten en bleef het gewoon laden, dus ik de-installeerde het spel en installeerde het opnieuw, en raad eens? Alle vooruitgang was weg. Alle tijd en moeite is gewoon weg. Het logde me nog steeds in op mijn Google Play-account, maar bracht mijn voortgang niet terug.
David Warner
leuk en gemakkelijk, niet moeilijk om te leren, maar het heeft maar 3 dingen om te doen, verhaal, pvp en een andere modus genaamd new 6 rush of zoiets. Om vereenvoudigd als ik mag toevoegen. Het heeft ook clans zonder clanbaasgevechten? Waarom hebben we weer clans nodig? Hoe dan ook, probeer wat meer activiteiten toe te voegen, misschien wordt het ooit een geweldig spel.
RT: Hotel sheets – All Things Ick
Jigsaw Puzzles - jocuri puzzle Puzzle qej
TMNT: Mutant Madness Juegos de rol qsp
Over het algemeen is de ervaring leuk, maar totdat je PVP en je eerste wedstrijd hebt bereikt, ben je gekoppeld aan iemand die 10.000 keer zo sterk is. Uw matchmaking-service heeft een complete revisie nodig. Hoe moet een team op 4k zelfs een kans maken met een team op 14k? Ik gaf me niet over, maar als ik dat deed en daar stond een straf op, vooral dat, dan is dat deel van je spel gebrekkig. Bovendien zijn de volgende sets beloningen gebaseerd op PVP. Hoe kan ik een wedstrijd winnen tegen spelers met 10.000 eenheden hoger?
Geweldig spel alleen elke keer dat een update wordt gedaan 5 andere dingen breken. Ik kan me niet herinneren wanneer het spel voor het laatst volledig werkte. Op zijn zachtst gezegd frustrerend.
Xbox 360 Action Games - Metacritic
Nice en vlotte begin algelijk goed zo
ik hou van deze game, de gameplay is snel en goed en ik hou van de tmnt
Te duur en nu met glitches. Wij spelers houden niet van de nieuwe animatie. Maar het bedrijf dat naar ons luistert op FACEBOOK.. het stagneert
Was leuk, maar je kunt alleen sterker worden door niveaus te verslaan of passief inkomen te krijgen van je basis. Dit betekent dat als je eenmaal een punt hebt bereikt waarop je het volgende niveau niet kunt verslaan, je enige optie is om uren of dagen te wachten totdat er voldoende passief inkomen is gestegen. Misschien door een advertentie te bekijken en een bonus van x2 te krijgen terwijl je vooruitgaat, zou je genoeg middelen kunnen krijgen om je basis verder op te bouwen, maar dat heb ik niet gedaan, dus nu kan ik het spel niet spelen omdat mijn basis zo langzaam inkomsten genereert.
Cthulhu-special - Ducosim
TMNT: Mutant Madness v1.27.0 (MOD, No Skill CD) APK: TMNT: Mutant Madness v1.27.0 (MOD, No Skill CD): 4,5: Download APK. Diner DASH Adventures v1.15.2 (MOD,
TMNT: Mutant Madness Igranje uloga sdd