Post by weikerkaphoconc on Feb 7, 2022 17:20:34 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Space shooter - Galaxy attack ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Space shooter - Galaxy attack IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats meer bron ▞▞▞
▞▞▞ Space shooter - Galaxy attack 2022 version ▞▞▞
best gaaf spel. Ik vind het niet leuk dat je zoveel diamanten nodig hebt om bepaalde dingen te doen in plaats van munten te gebruiken, maar over het algemeen is het leuk
Space shooter - Galaxy attack આર્કેડ wpvc
Download Space Shooter: Galaxy Attack 1.525 .apk - APKToy
Al met al is het een redelijk goed spel. Maar er zijn veel dingen die moeten worden aangepast of gerepareerd.
leuk en gemakkelijk op te pikken als je gaat
Je maakt het spel saai ASF en je muziekkeuze tijdens het spelen is lame. Je wilt dit spel beter maken Probeer wekelijks verschillende evenementen te houden waarbij meerdere spelers tegen hetzelfde aantal spelers strijden en kijk welk team dezelfde saaie PvP wint die je nergens in dit spel brengt. Je hebt ideeën nodig die van jou zijn oud. Mail me ik heb er genoeg te bieden
Space Shooter: Galaxy Attack - a classic scrolling shooter with high difficulty level and excellent graphics. The player will have to surf in space,
Leuk spel maar repetitief
Geweldige games zouden willen dat er betere instructies waren over het algehele spel. Ook het nivelleren van het schip is moeilijk en verwarrend. Maar nog steeds een leuk spel om te spelen
Bringing back the Arcade Classic Space 80s game to a whole new level. Swarming Aliens are invading our galaxy! Hurry if you are to defeat the incoming Swarm!
Space shooter - Galaxy attack আর্কেড dpct
Zo goed dat ik mijn vriend kan vinden op FB!
Leuk om bezig te houden
Goed spel
Space Shooter: Galaxy Attack]
Na de update start je altijd met level 1 je hebt een upgrade naar level 6
leuk spel
Space shooter - Galaxy attack Arkade wkkz
leuk in zijn eenvoudigste vorm, zou gemakkelijker moeten zijn om schepen te ontgrendelen in plaats van ervoor te betalen (sommige van de beste zijn alleen beschikbaar via in-game-aankoop)
best wel goed
Ik kijk er naar uit om te genieten en je tijd door te brengen en je reis op het mogelijke moment te overleven. Goede ervaring ook en ik kan altijd en overal genieten, waar je beschikbaar bent.
Brick Ball Blast: Ball Crusher Arkády wyfb
Geweldig spel. min advertenties.
Heel cool spel
Veel plezier Ik speel niet lang nadat het werd uitgebracht, 4 jaar misschien nu meer. Het is bij elke beurt geleidelijk meer PAY TO WIN geworden. Zelfs tot het punt om extra lagen toe te voegen aan de schepen van het hoogste niveau. Om opnieuw door te gaan om het hoogste niveau te worden, kost het in de buurt van $ 300 of zelfs meer om scheepskaarten te krijgen om het niveau te bereiken. Om dan achteraf stroom te upgraden kosten. Nu, tenzij je betaalt voor premium tijd, ben je nog ernstiger benadeeld, DUS SPEEL ALLEEN ALS JE GELUKKIG OM TE VERLIEZEN!
Erg leuk en uitdagend, dus het wordt zeker niet saai MAAR het duurt VEEL TE lang om je schip te updaten naar iets veel coolers!
👍👍👍
Ik heb dit spel nog nooit gespeeld, maar ik vind het leuk dat het knuffelige wuggy heeft
Space Shooter - Galaxy Attack Arcade duz
Space shooter تحميل 80.1 MB
Blijf spelen, het is zo cool
Installeer gratis de nieuwste versie van Galaxy Attack: Alien Shooter APP. ... In dit Space Shooting-game zul je voor een steeds groter aantal vijanden in
Het duurt veel te lang om schepen te upgraden zonder geld uit te geven en het wordt saai. Ik heb geld uitgegeven aan het kopen van 2 schepen die een tijdje goed hebben gewerkt totdat de kracht van beide schepen naar beneden ging en nu word ik verslagen door mindere, niet betalende schepen, ook al is mijn schip bedoeld om hoger te zijn. Onzin . Ik vang alle druppels op , mijn schip is het hoogste wat het kan gaan . Het werkte een tijdje geweldig en toen hebben jullie de kracht ervan verlaagd. Ik wou dat ik het schip nu nooit had gekocht.
Verslavende spel
Zoals bijna alle "gratis" spellen, moet je op een bepaald moment betalen, nou ja, in dit spel moet je schandalige bedragen van $ betalen om verder te komen. Maar... Dat gaat allemaal over het rijk maken van een paar grote hersenen.
Deze game zou veel beter zijn als alles niet zo duur was. De scheepsupgrades kosten veel te veel en het aantal advertenties om een schip te ontgrendelen is veel te hoog. En geef me niet dat bs over hoe ik "aan een wiel kan draaien om meer geld te krijgen" of "advertentie bekijken om een herboren schip te zien". Werk aan je interpunctie, het is verschrikkelijk. De beloningen voor het bekijken van advertenties en het draaien van het wiel zijn een grap in vergelijking met de kosten van alles.
Space shooter - Galaxy attack Arkade wkkz
Het heeft de potentie om goed te zijn. Bij het spelen van PvP, waar de tijd beperkt is en je overgeleverd bent aan het spel om golven vijanden te sturen, moet dit worden opgelost. Ik zal zitten en wachten 5-10 seconden per keer tussen golven en soms tussen vijanden. Het maakt het doden van vijanden, de manier waarop je punten scoort en hopelijk meer punten dan de andere PvP-speler, overbodig. Het is buitengewoon frustrerend wanneer je probeert door de rangen te stijgen wanneer het spel deze glitch heeft die het onmogelijk maakt.
Spel is ok, maar crasht constant, vooral tijdens advertenties, die je duizenden moet bekijken als je vooruitgang wilt boeken zonder een fortuin uit te geven. De moeilijkheidsgraad is willekeurig, waarbij sommige vroege stadia veel moeilijker zijn dan latere. Koop een PS5 en een fatsoenlijke game of twee, uiteindelijk zal het goedkoper en leuker zijn dan dit.
Ook nog eens heel leuk
Dame uitdagend! En ik vind het leuk, meer en meer uitdaging
Lekker schietspel.
Fatsoenlijk spel, maar je besteedt 80% van je tijd aan het kijken naar advertenties
Space shooter - Galaxy attack Arkaadmängud xbt
Download deze game niet, betaalde de 50% korting voor het bliksemschip van £ 19,99 en heb behoorlijk wat betaald voor andere schepen en nu vraagt het een nieuwe £ 19,99 voor het schip na slechts een week. Absolute tip. Ik wil mijn schip terug en zal een manier zoeken om je aan te geven. Echt boos
Mijn gsm blokkeert al door de reclame. Lijkt wel malware...
Leuk maar duur. Als je niet bereid bent geld uit te geven aan upgrades, zul je je vervelen als je a$$ wordt geschopt naarmate je vordert. Ik heb $ 200 uitgegeven en het maakte nauwelijks een verschil. Je zou DUIZEND moeten uitgeven om een substantieel verschil te maken, wat voor een spel van dit kaliber gewoon belachelijk is. Het hebben van meerdere valuta's in het spel is ook echt afzetterij. Kom op jongens, serieus. Het is een goede solide game, maar maak het een beetje gemakkelijker om vooruitgang te boeken zonder te diep te hoeven graven.