Post by csofensannonsccur on Feb 17, 2022 8:27:38 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ TRIVIA QUIZ. Tricky \u0026 Fun Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ TRIVIA QUIZ. Tricky \u0026 Fun Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodegenerator utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ TRIVIA QUIZ. Tricky \u0026 Fun Game 2022 version ▞▞▞
For vanskelig for meg og barna
Hva skjer med pengene du tjener i løpet av spillet. Hva kan det brukes til fordi du ikke kan få mye penger og ikke kunne bruke det til din fordel
Veldig utfordrende!! Mye moro!!
TRIVIA QUIZ. Tricky & Fun Game துணுக்குகள் mtko
Nytt spill.
Milyoner 2022: beyin mantığı Soru Cevap qvs
Utfordrende spill, men med noen få ulemper. Den ene er at det ikke er mulig å deaktivere uønskede varsler, og etter en stund blir de veldig irriterende. Det er andre mindre problemer, men de er håndterbare.
TRIVIA QUIZ. Tricky & Fun Game Trivia cqj
Dårlige nyheter
Jeg synes det er et bra spill for barn. Jeg likte dette spillet. Den har mange spennende spørsmål.
Bra spill, men for mye publisitet etter hver runde og det forstyrrer meg mye jeg sletter det😐🙄
Noen spørsmål har grammatiske feil, noe som er irriterende!
Hvordan samler du inn pengene du vinner?
Ubrukelig! Det er ingen alternativer for hvordan du kan ta ut penger, og det er fullstendig bortkastet tid, det kan bare stille spørsmål som er det HVOR ER MULIGHETEN FOR PENGER?! Jeg vil gjerne ha svar!
Veldig lærerikt spill
Noen svar er feil. Hvis du skal gjøre trivia, har du i det minste bare ett riktig svar. Fortsatt morsomme ting å lære. Skuespilleren som spilte Fonzi på Happy Days var Henry Winkler ikke Wrinkler. 😡 Så fornærmende for et fantastisk menneske. Nå skjer det igjen. Cats begynte sitt 18-årsløp i NEW YORK i 1982. Det hadde faktisk premiere i LONDON i 1981. Spørsmålet var når det begynte, det er 18-årsløp i NY. Svaret ditt er 2981 som er feil. Glad jeg kunne hjelpe, men det er ikke bra nok for 5 stjerner ennå.
Dette er virkelig flott. jeg ble interessert og n denne appen etter at jeg så showet "hvem vil bli millionær" fin app 😘😄😁 elsker det
Dette får to stjerner. Selv om det er morsomt, er ett spørsmål faktisk 99 prosent riktig. Men 1 prosent feil er fortsatt feil. "Hvilken gruppe dyr legger ikke egg?" Det var pattedyr. Selv om det er 99 prosent riktig, er et nebbdyr et eggleggende pattedyr. Dermed blir svaret teknisk feil.
Dette er det beste hjernespillet noensinne. Jeg liker dette spillet🧠🧠🧠
Noen wuestionsvare bare dumt....
Jeg er veldig fornøyd med Elevate, det har vært en veldig nyttig app for meg! Det er enkelt å bruke og ferdighetsnivåene er realistiske
Svarene er de fleste ganger feil! Noen ganger vil du være så nærme å vinne hele prisen, og noen spørsmål med feil svar dukker opp. Og ja, jeg vet at det er feil årsak de fleste ganger sjekker jeg google. Dette er virkelig frustrerende og må fikses!
Dette spillet er det kuleste spillet noensinne, det er utfordrende, og jeg lærer mange nye ting, jeg elsker dette spillet
Dette spillet er ganske kult, jeg har lært et par ting. Jeg elsker det og kunnskapen du setter deg inn i.
Kan ikke ta ut penger, det er bortkastet tid
Til tross for lang add og error ingen x-tegn for å gå tilbake til spillet, alt bra
Det er morsomt og underholdende og viktigst av alt, veldig lærerikt.
Denne appen er så fantastisk at jeg alltid spiller den med klassekameratene mine, og den lærer oss mange ting vi ikke visste om. Jeg skulle gi den 5 stjerner, men jeg vurderte den bare til 4 årsak til annonsene
Jeg liker det ikke. Jeg trodde vi kunne spille med andre mennesker på nettet, det er sannheten
Fortsetter å stille de samme spørsmålene.
Lost Lands 3 Eventyr hhuy
Spillet er flott for engelske slankere. Vanskelighetsgraden lar deg nyte å spille
Den er full av tillegg, ikke bry deg. .
Qns er for lett
Jeg tror det ville vært veldig bra om du legger til begrunnelsen for svaret etter å ha svart på spørsmålet slik at folk forstår mer og bedre
Det er ok for den første uken, så er det bare repeterende
det er med på å forbedre studiene.💙
Fantastiske logiske utfordringer... Jeg elsker det
TRIVIA QUIZ. Tricky & Fun Game Trivija ltts