Post by exerasinve on Feb 19, 2022 20:09:44 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stickman Revenge: Demon Slayer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stickman Revenge: Demon Slayer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes verhogen primogems ▞▞▞
▞▞▞ Stickman Revenge: Demon Slayer 2022 version ▞▞▞
Fixed It, 1. Videoadvertenties zijn niet altijd beschikbaar. 2. Heb geen account aangemaakt of ingelogd. 3. niveau zijn zo moeilijk, zoveel golven. 4. Reageer zo snel mogelijk
repareer je domme spel met veel bugs
Ik hou van het spel ........ Maar als iets is uitgerust door een held en je verkoopt het terwijl hij is uitgerust, zal de held uitglijden en je zou hem nooit meer kunnen gebruiken en je kunt hem niets meer toerusten, repareer het dan. ......Ik heb hierdoor al twee keer gegevens gewist en mijn voortgang is verloren
Ik vind het spel echt leuk, maar elk niveau van de verhaalmodus dat ik voltooi, crasht
dang l oooooooooooove dit spel
Heel goed heel
Ik ben dol op dit spel, maar in de verhaalmodus heb ik al die monsters gedood en ik kon niet naar de andere niveaus gaan
Ik hou van het!
Dit spel is goed, ik ben er dol op
Log in op Facebook of Google voor een perement-account als je inlogt, zal je account niet werken wanneer je hebt bijgewerkt en wanneer PvP en andere modi eraan komen
Ik geef deze app 2 sterren, alleen omdat nadat je zoveel kracht hebt gekregen, het spel plotseling uitvalt en je je hele voortgang bent kwijtgeraakt, het krachtigste personage van je begint te glitchen en dan moet je het hele spel starten, dat is echt vervelend
Candy Puzzlejoy - Match 3 Game Pro příležitostné hráče jtf
Ik vind het best cool dat ze een andere kijk op de serie hebben genomen, het veranderd van een hack en slash in een roguelike
ik hou van dit spel
Heel leuk
Het is een prima spel, ik vond het eigenlijk heel leuk, maar als je bij de laatste fase in de verhaalmodus komt, kun je niet verder gaan dan fase 15/20, de game loopt gewoon uit, dus dat is een beetje klote
het is echt goed
Het is een redelijk goed spel, de personages zijn geweldig, maar de baas. Zuigt alsof de laatste baas niet eens achterom kan kijken, het is vrij gemakkelijk te doden en ik vind het niet leuk hoe de items vrij gemakkelijk te krijgen zijn en de mobs zo gemakkelijk te doden zijn, het is saai en het bugt als je veel met de items knoeit, het bugs je kan niet gebruik de ninja's niet meer je moet de game opnieuw instellen moet worden verbeterd en absoluut een geweldige game
zodra ik voor een in-game-item betaalde, brak het spel, de inventaris laadt niet samen met de missies.
Stickman Revenge: Demon Slayer Acțiune nfjs
IK HOUD NIET VAN DIE DAMMNNNN MOSQITOS EN DIE ZWIJNEN
het is goed
De eerste baas, vooral op niveau 2, zou geen 200-300 schade moeten aanrichten.
Mijn spel is helemaal kapot. Ik zit in de 5e missie en ik kan mijn jotaro niet gebruiken. Ik had een oranje doomvuist en een paars pantser en direct nadat ik de vierde missie had voltooid, verdween alles en er staat dat ik Hime heb, maar de zijne super half ontbreekt en ik kan hem niet gebruiken of zelfs zijn uitrusting zien
Dit is het beste stickman-spel dat ik ooit heb gespeeld! De graphics zijn perfect, de bewegingen zijn soepel en de bediening is heel eenvoudig. Ik wilde dit een 5-sterren geven, maar er lijkt een bug te zijn waardoor je niet verder kunt gaan naar de volgende ronde op de 6e missie en een waar je niet kunt bewegen. Ik geef dit graag 5 sterren als je dit eenmaal hebt opgelost! En ik zal ervoor zorgen dat ik naar advertenties kijk om je te ondersteunen!
Toen je de rollen kreeg, werkten ze niet
zoals. het
Geweldig spel
Amazing Game Dev is super goed
Stickman Revenge: Demon Slayer Akcija clb
عالی leuk heelyyyy goooood
Heel leuk spel
Geweldig spel maar heeft meer inhoud nodig
Terugbetaling (50% kans op het vallen van munten/edelstenen als je gekwetst bent) en direct gokken werken niet. Om de een of andere reden wordt Nagato's HP soms gehalveerd. De derde held is ook helemaal kapot. Alleen een paar benen voor mij met mijn uitrusting voor Nagato. Corrigeer dit a.u.b.
Het is een goed spel, maar het wordt een beetje saai na een paar weken spelen
Goed spel zijn
voeg alsjeblieft een manier toe om een kostuumpersonage in het spel te maken en voeg alsjeblieft multiplayer toe
Stickman Revenge: Demon Slayer Akční qoe
Gewoon alles afmaken..wanneer de nieuwe update
Het is het beste
vermakelijk
De reden dat ik dit spel een 4-sterren heb gegeven, is omdat ik meestal uit het spel wordt uitgelogd. Het is echt vervelend, maar verder is het een echt cool spel. De graphics en gameplay zijn leuk. Zoals ik al eerder zei, repareer het spel zodat ik niet uitlog. Dank u. edit: nu opgelost 5 sterren
Goede gracias en goede gameplay
update de game en meer opties ik heb de game uit en kan nu niets doen en ik wil zo graag spelen
abonnees
Het was interessant
Darm
اوحش حاجه مفيش جديد تجيب اخر وحش وتلعبه وتهزمه تخش جيم تاني نفس الوحش كل مره كده
Mijn twee helden zijn afgeluisterd
Ik hou van het spel..Ik zou het volle sterren geven als het niet voor de grafische glitches was die ik ervaar die proberen om bijlagen aan de personages toe te voegen
Wauw, het spel is cool
Goede schat, ik ben zo blij
Ik vind het niet leuk