Post by exerasinve on Feb 19, 2022 20:12:38 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Magic Tiles 3 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Magic Tiles 3 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser ubegrenset med penger ▞▞▞
▞▞▞ Magic Tiles 3 2022 version ▞▞▞
Feil også her, annonsene overdrevne – vi ville ikke betale for et spill som allerede var laget med omfanget av færre annonser. Kanskje annonsekontroll i mengden av passert tid i stedet for kort tid etter tap
Magic Tiles 3 Glasba ykqj
Magic Tiles 3 موسیقی xafz
Jeg ga de fire fordi det ikke er så mange annonser. Jeg liker dette veldig godt. Jeg liker å lage litt blomst for det meste fordi det kommer meg ned noen ganger
Regel for spillet: Det ligner på andre pianospill, bare trykk på de svarte fliser og unngå de hvite fliser. Det er alt ! Spillfunksjoner: – Ekte musikkfølelse
Topp gratis iPhone-spill ... Magic Tiles 3: Pianospill. ... Eidetic (iOS) Eidetic-appen har som mål å gjøre det lettere å huske tall og fakta ved å bruke
ADDS ADDS ADDS, det er så irriterende med popup-tilleggene. Du må enten spille med tilleggene eller betale for å fjerne dem. Og feilene, feilene må stoppe. De trenger seriøst å oppdatere spillet også. dette spillet kan være bra, men det er det ikke
Jeg liker spillet, men forakter annonsene, men jeg vil ikke bli VIP fordi det er bortkastet penger.
dritt
Plusselig
Magic Tiles 3 Musik fkpe
Abonnement mas og masseannonser
Appen er svært lettforståelig, og spesielt på iOS står den seg veldig godt. At Tile er IPX5-sertifisert og dermed tåler selv et mildt,
Det er et bra spill uten å bruke penger, du kan se en annonse for å få en sang!
Bli en rockelegende med mobilspillet Queen: Rock Tour!
Det legger mye!!!!!!!! Menn elders helt ok😊
Dette spillet er bra, men jeg liker ikke hvordan det aldri gjengir eller registrerer at jeg trykker på skjermen, og det er ufattelig irriterende for meg når det ikke engang registrerer at jeg trykker på skjermen.
nå prøver jeg ikke å være frekk, men dette spillet SUGER hvis du ikke gjør den EXAKTE noten du gjør HELE sangen om igjen nesten alt du trenger for å se en annonse, det er derfor jeg gir dette spillet 1 stjerne
Jeg liker det, men noen ganger lar det deg ikke klikke på annonser, og jeg skulle ønske det hadde flere sangalternativer som litt mer av ariana grandes-musikk eller nye barn og by og sånt, men annet enn det er ganske kult, men det er litt vanskeligere, jeg tror de bør være 6 eller eldre fordi du kan bye ting eller klikke dårlige sanger hvis du er forsiktig, og jeg skulle også ønske vi kunne spille med venner og kjempe mot dem håper anmeldelsen min hjalp )))))))))))))) )) ))))))) ❤👍🎹🎼🎵🎶🎧ha det gøy å spille denne appen
Dårlig spill
MAGIC TILES 3 penger og diamanter gratis
FANTASTISK😵😵😵😵
Jeg har elsket denne appen og lagt merke til hvordan den har utviklet seg og blitt bedre, men annonsene er irriterende og tidkrevende, spesielt når du er i spillmodus klar til å treffe alle brikkene.
Dette spillet er bra, det er bare det at når jeg spiller nærmere, henger det og det tar meg ut av spillet og når jeg sender en lapp og bruker en add welp guss, hva etter annonsen tok det meg av spillet, vær så snill å fikse denne feilen🙏🥺 🥺
Når du prøver å trykke på en brikke som oftest, fungerer det ikke, men spillet er gratis, det er greit
Warlock Tiles Dungeon Tiles 3
Magic Tiles 3 संगीत svzc
JEG RELLY RELLY ELSKER DETTE SPILLET JEG Gjør det, men ett problem dette kan være meg, men jeg kan ikke finne noen du elsket ble det fjernet. Jeg trenger å vite for å gi dette 5 stjerner. EDIT DEL: fortsatt mangler noen du elsket. Og falmet er ikke i spillet... Hvorfor? Jeg vil rangere dette en 5-stjerners hvis de fikser dette!
Dette er virkelig en veldig fantastisk app, fordi hvis barn spiller dette spillet, vil konsentrasjonen deres forbedres
moro
Cateau Seikkailu dvl
Jeg spilte og jeg døde i en sang, og jeg klikket på se en annonse for å fortsette å spille og den sa "ingen annonser tilgjengelig" så jeg døde og så var det en annonse!😠
Det er gøy og spele og likar spele godt 💖
Fantastisk bra spill, litt mye annonser når man er koblet til Internett, men Wengers greit
Jeg betalte for å slippe å se annonsene .. fortsatt dukker de opp. Og jeg kan ikke spille sanger uten å se nye annonser. Dette er å stjele. Jeg er ikke nede med det. Jeg vil ha pengene mine tilbake.
Liker spillet i seg selv.. men alt for mye reklame, og kjempe dyrt å betale for en "ad free experience". Når det er reklame hver gang du går inn på en sang og ut av en sang, hver gang du misklikker, da er det ikke verdt det altså.
Dette er en veldig fin app, jeg elsker alt med appen bare at annonsene er irriterende
Hvis jeg kunne gi 0 stjerner ville jeg gjort det. Lags og du må se en annonse for hver sang. Før trengte du ikke å gjøre det. Gode sanger og kan være et bra spill, men har sine problemer 😪 Jeg avinstallerte
Jeg vet at min gamle reveiw ikke var dårlig, MEN NÅ ER DEN VIRKELIG DÅRLIG. En det logger meg alltid av sangen når jeg kommer til kronene og jeg ser en annonse for å gjenopplive meg hvis det er ment for å gladelig fjerne annonsen for når du er i kroneområdet!!! Og neste VEI TIL MANGE ANNONSER!!!!. EN ETTER HVER SPILL!!. Vil endre anmeldelse hvis dette løses.